REGULAMIN
PROCES REZERWACJI
- Po rozmowie z pracownikiem obiektu do grafiku zapisana jest wstępna rezerwacja z wpisaniem szczegółów ustalonych podczas rozmowy.
- Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłacenie zadatku za pobyt, który oznacza jednocześnie akceptację regulaminu.
- Wpłaty zadatku należy dokonać w ciągu 2 dni od rezerwacji wstępnej na wskazany w rozmowie nr konta.
- W tytule przelewu zadatku prosimy podać dane zgodnie z poniższym:
Imię i nazwisko, termin rezerwacji oraz liczba osób.
- W momencie wpłacenia zadatku (dokonania rezerwacji) umowę najmu uważa się za zawartą. W przypadku niewpłacenia zadatku, rezerwacja jest anulowana.
- Pozostałą część kwoty za pobyt należy uregulować najpóźniej w dniu przyjazdu przed zakwaterowaniem.
DOBA HOTELOWA I MELDUNEK
- Doba hotelowa trwa od godz. 16:00 w dniu przyjazdu do godz. 10:00 dnia następnego.
- Do kwoty pobytu zostanie doliczona opłata klimatyczna 2.5zł OSOBA/DZIEŃ za każdego z Gości zgodnie z opłatami ustalonymi w Gminie. Opłata klimatyczna zostanie pobrana gotówką za cały pobyt w momencie przekazania kluczy do domku Najemcy.
- W momencie przekazania kluczy należy okazać ważny dowód tożsamości. Goście wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji. Gościom przysługuje prawo do wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.
- Wynajmujący może pobrać kaucję w wysokości 400 złotych, która zostanie zwrócona przy zakończeniu pobytu, pomniejszona o kwotę ewentualnych uszkodzeń domku lub wyposażenia spowodowanych przez Najemcę lub osoby przebywające z Najemcą. Najemca ponosi odpowiedzialność finansową za wszelkie uszkodzenia domku i znajdującego się w nim wyposażenia spowodowane ich działaniem/zaniechaniem lub osób przebywających w domku i wyraża zgodę, by naprawy były wykonane na ich koszt.
- Przekazanie domku następuje w obecności właściciela lub osoby upoważnionej , po uprzednim dokonaniu zapłaty za okres objęty rezerwacją.
- W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Najemcę kwota za niewykorzystany okres nie podlega zwrotowi.
- Wszelkie uwagi i usterki prosimy zgłaszać na bieżąco pod nr telefonu zawartym w zakładce kontakt.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
- Goście przebywający w domkach letniskowych proszeni są o przestrzeganie zasad bezpiecznego i kulturalnego wypoczynku
- Wynajmujący nie odpowiada za rzeczy pozostawione w domkach letniskowych i na tarasach. Prosimy Najemców o zamykanie okien i drzwi w momencie opuszczania domku jak również drzwi w godzinach nocnych.
- Ze względu na komfort wszystkich Gości Wynajmujący prosi Najemców którzy przyjechali na pobyt ze zwierzętami by sprzątali po swoich pupilach.
- We wszystkich domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów oraz smażenia ryb.
- Złamanie zakazu smażenia ryb lub palenia papierosów przez Najemcę jest równoznaczne z wyrażeniem przez niego zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji domku letniskowego w wysokości 1.100,00 zł.
- Ze względu na drewnianą konstrukcję domku nie wolno używać urządzeń mogących powodować zagrożenie pożarowe, np. grzałek elektrycznych, palników gazowych, świec. Ze względów bezpieczeństwa przed opuszczeniem domku prosimy o każdorazowe wyłączanie światła i wszystkich urządzeń elektrycznych.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za stan zdrowia Gości przebywających na jego terenie w związku z panującą pandemią i nie zwraca pieniędzy w przypadku skrócenia pobytu spowodowanego stanem zdrowia
- Gospodarz oddaje do użytku basen oraz plac zabaw dla dzieci , jednak nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo i zdrowie korzystających z niego dzieci. Całkowitą odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź opiekunowie prawni.
- W dniu wynajęcia domku domek jest posprzątany. W dniu wyjazdu Najemca jest zobowiązany do pozostawienia domku w czystości.
- Dostępne na terenie ośrodka grille należy gasić po każdym użyciu. Nie zapewniamy węgla do grilla.
- W przypadku zgubienia klucza do domku najemca zobowiązany będzie do uiszczenia kwoty w wysokości 50 zł.
- Najemców prosimy o zapoznanie się, w których miejscach rozmieszczone zostały gaśnice przeciwpożarowe.
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące w przypadku braku dostaw mediów, w szczególności czasowego brak wody, prądu lub internetu.
- Cena usług świadczonych przez Wynajmującego nie obejmuje ubezpieczenia. Za doznane urazy, szkody i zniszczenia majątku (szkody doznane na majątku i zdrowiu trzeciej osoby) w czasie pobytu Najemcy Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności.
- Najemcy zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych.
- Cisza nocna trwa od godziny 22.00 do godziny 6.00. W przypadku jej nieprzestrzegania właściciele mają prawo zażądać bezzwłocznego opuszczenia obiektu bez zwrotu wniesionych opłat za pobyt. Na terenie ośrodka mogą przebywać wyłącznie osoby zakwaterowane bądź należy wcześniej zgłosić właścicielowi chęć zaproszenia gości.
INFORMACJE DODATKOWE
- Uprzejmie prosimy o segregację śmieci w domkach oraz wyrzucanie śmieci do głównych kontenerów ( szkło, metal-plastik, zmieszane itp…)
- Konieczność rezerwacji łóżeczka turystycznego, krzesełka do karmienia dla dziecka prosimy zgłaszać w trakcie rezerwacji
- Do każdego domku jest przypisane jedno (bądź więcej po wcześniejszym zgłoszeniu przez Najemcę) miejsce parkingowe na terenie ośrodka. Parking jest bezpłatny i niestrzeżony i udostępniony Najemcy tylko w czasie pobytu. Najemca parkuje w miejscu wskazanym przez Wynajmującego. Wynajmujący nie odpowiada za pojazdy i za wartościowe rzeczy pozostawione przez Najemców w samochodach
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1.07.2022
Życzymy przyjemnego wypoczynku
Kontakt
Prezydencki Apartamenty
Słoneczna 10a, 76-107 Jarosławiec
tel.: +48 885 801 809
Social media
2023 © Prezydencki Apartamenty
wykonanie: makaredo.pl